Kurumsal Değer ve İlkelerimiz

18/07/2022 Yazarı admin1 Kapalı

Müşteriler
Tüm müşteri ilişkilerinde tutarlı, adil ve dürüst davranmak, en yüksek ahlaki değerleri gözetmek,
Tüm müşterilerin tam memnuniyetini sağlamak için çaba sarf etmek,
İş Ahlakı
Bütün faaliyetler, kararlar ve ilişkilerde en yüksek ahlaki değerleri gözetmek.
Gelişim
Yapılan her işi geliştirmek için sürekli gözden geçirmek ve iyileştirmek.
Çalışanlar
Çalışanlara güven, saygı ile yaklaşmak ve onlara öncülük etmek,
Çalışanları kendilerini geliştirmeleri için, eğitim ve gerekli diğer olanakları sağlayarak desteklemek,
Herkesin Şirket başarısına katkı sağlayacağına inanarak, üstün performansı takdir edip ödüllendirmek,
Tüm çalışan ilişkilerinde dürüstlüğü esas almak.
Takım Çalışması ve Karar Alma
Kararları, konuya en yakın ve uzman kişilerce yapılan detaylı araştırma ve analize dayanarak vermek, Bütün işlerde ekip çalışmasından yararlanırken yenilikçilik, yaratıcılık ve çok sesliliği desteklemek,
Bütün ilişkilerde saygılı, nazik ve hoşgörülü davranmaya özen göstermek,
Problemler karşısında çözüm odaklı yaklaşım sergilemek.
İletişim
İletişimde karşılıklı bilgi verme ve dinlemeyi temel almak, Herkesin, düşüncelerini organizasyonun her düzeyinde, açıkça ifade edebileceği bir ortam oluşturmak.
Değişime Uyum
Değişen teknolojiye ve diğer tüm koşullara kolayca uyum sağlamak,